2011. február 19., szombat

Kipróbáltam a tűnemezelést.

Régi vágyamnak tettem eleget és egy kreatív boltba betérve rá szántam magam és vettem nemezelő tűket és két szív alakú hungarocell formát, hogy kipróbáljam a Tűnemezelést. 
Eddig valahogy nem értékeltem túl ezt a nemezelési módot, féltem is ettől a hosszú tűtől, főleg, hogy gyerekekkel ez nem igazán alkalmas  foglalkozásokra.
DE csalódtam... könnyű- igaz figyelni kell - vele dolgozni sőt azt tapasztaltam, hogy élvezem a vele való munkálkodást...és ami még egy nagy  
+ az , hogy a vizes nemezelésnél valami hibát ejtesz-- ezzel később korrigálhatod....:)))

                                             két hungarocell szív tű nemezelése : )
ennél a videónál kaptam kedvet :)))


és.............
     egy kísérlet a filc, gyapjú egybeolvasztására tüll segítségével... ez egy kísérlet eredménye még munkálkodom rajta :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése