2011. március 22., kedd

Pályázat...

Hát van egy rossz hírem... igen kevesen küldtek munka fotókat....
Azért kiteszem és várom a többiekét is...
Lehet, hogy legközelebb rövidebb határidővel kell majd?   nem tudom...
Vagy mindenki el van havazva a saját kis dolgaival....sajnálom, hogy így alakult.
Aranyalma munkái -

Csellő Mari tűzománc medálja...


Egyenlőre ennyi.....
Ja és az én két pipacsos kitűzőm... még készült egy kulcstartó de azt csak ma fogom tudni lefotózni, mert szerelőnél van a fotómasina....

szóval még várom a képeket és munkákat...
közben még jött egy  :) Lassan de biztosan gyűlik...
Mónika munkája :) egy csodás hajgumi



És még egy :)

Csilla  pályamunkája - Tűpárna ...

és még egy ....

Eszter pályamunkája - táska

és még egy :)I

...Kata csodaszép szettje

Balog Zsuzsi ,-  Boldogságvár -is küldött egy pályamunkát keresztszemes képet készített:)


és még mindig egy újabb ...


Dorka kereszthímzéses táskája



és Timi ékszerei 




Gyertek, és mutassátok meg mit indított el ez a kis virág a Pipacs bennetek :)))

Mondhatnám, hogy.... még még még ennyi nem elég :) /Republic/


6 megjegyzés:

  1. Én küldtem az általad megadott címre még tegnap előtt képeket! Nem érkezett meg???
    Újra küldöm!

    VálaszTörlés
  2. Én is küldtem, de elküldöm megint.

    VálaszTörlés
  3. én is küldtem a megadott időpontban 5 fényképet,de a blogomban is kint van...

    http://csillag-csillaga.blogspot.com/2011/03/pipacs.html

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, közben minden megjött... én voltam a ludas:((( Mindenkitől elnézést:)
    szívből örülök és remélem senki nem maradt ki:9
    Ha bárki kimaradt vagy egyéb óhaj sóhaj van írjatok...

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szép lett mindegyik! Nehéz választani, de talán Aranyalma négy szépsége közül a jobb felső sarokban lévő tetszik a legjobban nekem. Azért reméljük, beér még pár pályázat. Bizakodjunk, hogy legközelebb többen leszünk! És természetesen köszönet a szervezőnek :) nagyon jó ötlet!

    VálaszTörlés
  6. Úgy látom Dorkával ugyanabba a mintába szerettünk bele :)
    Megkérhetlek, hogy a nevem helyett vagy mellé kikerüljön a Boldogság vár név? :) Egy kis reklámnak örülnék így, hisz új vagyok a blogolók világában! Köszi ;)

    Szép napot!

    VálaszTörlés