2011. május 22., vasárnap

egy Kalocsai terítő újraéled...

Padlás takarítás közben rá találtam valami érdekesre-kicsit régi, kicsit avitt, ideje múlt,személyes, emlék, nagyikám kézzel  hímzett terítőjére
... és a Gombold újra pályázat kapcsán elgondolkodtam, én pl. mit készítettem volna el, ha időben tudomásomra jut a dolog. 
DE mivel nem vagyok se ötvös, se textiltervező de még divattervező sem,én a saját egyszerű kis kézműves tudásom révén kitűzőket készítettem- amúgy "Szaszisan"-színes filcből és egy újrahasznosított régi hímzett mintás terítőből..ami a padláson rejtőzködött egy dobozban, várva a megfelelő pillanatot-ami úgye bár most jött el- hogy új ruhában pompázva lépjen a plénum elé...

Első körben kitűzők készültek és egy mobiltartó.



A következőben egy szépséges és nagyon piros Mobiltartó



a harmadikban Filc medálok....








és a negyedikben még egy mobiltartó:)))




még  megmutatnám, hogy miből is indultam el 

 és egy munka fázis közben fotó az asztalomról:)))



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése