2011. szeptember 28., szerda

Nemeznapló 3-Felt log 3

Tegnap kicsit megkésve értem a tanfolyamra bár szerencsémre nem késtem el:))
A foglalkozás témája a hajpánt, volt.
ehhez előzetesen kellett vinni csipkét és különféle fonalakat, amik kicsit "szőrősek" :)))
Anna bemutatta a darabokat amik közül lehetett választani.
mivel én kissé bizonytalan vagyok a szalaggyapjú használatával ezért a könyebbik megkötős pántot választottam.

Fehér, barnás, sárgás színekból egy két oldalas " Nyaksit" készítettem :)))
Miért nyaksi- mert én valószínűleg a nyakban, sál helyett fogom hordani, de hajban - pántnak és övnek is kiváló :)))


Nagyon érdekes felülete lett a különféle bele nemezelt kis fehér és sárga göndör fonalaktól.
Az alap fehér merino szalag gyapjú, barnás árnyalatú chiffon selyem és a már említett különleges fonalak sárga és fehér színben.
Az első menetben elkészítettük a zsínórokat úgy, hogy az egyik végén meghagytuk szárazon, ezzel nemezeltük hozzá az alaphoz, ami úgye álta selyem darabból-amit én kissé bevagdostam és vágásokba kerültek a fonalak, miután ez kész beborítottuk 2 réteg gyapjúval. Jól meglocsoltuk szappanos meleg vízzel és jöhetett a nemezelés mindkét oldalát jól átsimogattuk, gyúrtuk, hengergettük, melegvízbe mártogattuk....
csavargattuk, hengergettük és tadammm ez lett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése